Azok a galád ruhák, avagy próbafülke para

2018.09.21

Ti is úgy vagytok vele, hogy utáltok ruhát próbálni, ha nem vagytok elégedettek önmagatokkal?

Én nagyon.. Az utóbbi 9 hónapban nem sok helyre mentünk, részben emiatt, részben a baba miatt,  de 29-én esküvőre megyünk, úgyhogy muszáj volt kimerészkednem és valami ruhát vennem erre az alkalomra. Szerencsére találtam egy nagyon jó szabású darabot az Orsay-ben, majd hozok képet az alkalomról.

Egyre inkább úgy érzem, hogy van kedvem kimozdulni, most már könnyebben mehetünk, mert Hunor többet van fenn. 

Szeretném megmutatni, hogy lehet teltebben is azért normálisan öltözködni, biztos hogy vannak olyan helyek, ahol lehet kapni nem 32-es méretben is ruhát. Igen, most már nem a 34-es a legkisebb méret, egyre több 32-est is látni. Ez engem elszomorít. Ovis koromban voltam szerintem akkora, amekkora az a ruha. Persze az sem normális, hogy én 44es méret vagyok :( Én a 38assal nagyon boldog lennék örökre. Rajta vagyok az ügyön, Hunor 1 éves szülinapjára elterveztem, hogy minimum 10kg-t leadok. A lecke fel van adva, mert eléggé későn kezdtem, de talán nem lehetetlen, mert sajnos sok a felesleg.

© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el