Áfonyás-túrós és kakaós csigák

2018.07.27

Legigazibb kakaós csigák és diétásak.

HOZZÁVALÓK (8 nagy csiga - a képen, és 4 kicsi)

  • 250 g dia wellness ch mínusz liszt
  • 250 g dia wellness 50%-kal csökkentett ch tartalmú liszt
  • 2 tojássárgája
  • 1 mokkáskanál só
  • édesítő
  • 40 g kókuszzsír
  • 1 élesztő
  • 3 dl tej

ELKÉSZÍTÉS

  • kb 1 dl langyos tejben kis cukorral felfuttatjuk az élesztőt
  • Közben a liszteket kimérjük, beletehetjük a többi hozzávalót. A kókuszzsírt picit melegítsük fel, hogy kicsit folyós legyen.
  • Ha felfutott az élesztő, mehet az is bele, és a maradék tej (én azt is meglangyosítottam) végül.
  • Összegyúrjuk, és meleg helyen letakarva 30 percen keresztül kelesztjük.
  • A sütőt előmelegítjük 180°C-ra.
  • Kinyújtjuk a tésztát, majd megkenjük amivel szeretnénk. Én az egyik felére joghurt, túró, édesítőszer keverékét tettem, kevertem bele némi fagyasztott áfonyát, a másik fele kakaópor, joghurt, pici kókuszzsír
  • A csigákat sütőpapírra helyezzük és 30 percig sütjük.
© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el