Bögrés diétás briós

2018.08.27

Hozzávalók:

- 1 bögre tej
- fél kocka friss élesztő (2,5 dkg)
- 2 bögre dia wellness 50%-os liszt
- 2 bögre dia wellness süteményliszt konc.
- fél bögre Almacukor (de lehet helyettesíteni ennek megfelelő édesítővel. az eredeti recept fél bögre cukrot ír)
- 2 tojás
- 10 dkg margarin felolvasztva

A hozzávalókat a kenyérsütőgép tésztadagasztó és kelesztő funkciójára bíztam, így ezzel nem volt gond. Érdemes nézni közben a gépet, hogyha kell esetleg utólag bele szilárd vagy folyadék hozzávaló, akkor utólag nyugodtan dobáljunk még bele :)
Utána kinyújtottam 3-4mm-esre, és pogácsaszaggatóval köröket szaggattam, amikből 5öt félig fedve egymást, raktam le, majd feltekertem, és ment be a muffin/szuflé (ami épp van) sütőformába. Nem rajzolódik ki olyan szépen a forma, mint szerettem volna, annyira puha és lágy volt a tészta, de azért kicsit látszik, hogy virág alakú :)
Előmelegített sütőben aranybarnára sütöttem. Elfelejtettem megkenni a tetejét tojással, úgy szebb lenne, de anélkül is tökéletesen finom lett 

© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el