Fogyókúra ON

2018.08.01

Azt terveztem, hogy idén októberre elérem azt a szintet, hogy egy kisebb távon legalább el tudok indulni a Spar Maraton rendezvényen. Hát nagyon nem sikerült. Mióta itthon vagyok a fiammal, 10kg-t szedtem fel, úgyhogy most összesen 20kg-t kellene leadnom.

Nagyon sajnálom, hogy egészen idáig halogattam, de most érzem azt, hogy képes vagyok normálisan mindent betartani. Pont úgy, mint 2 éve, mikor 13kg-t fogytam. Ugyanazt a módszert veszem elő, ez már bejött, most is segíteni fog. Drukkoljatok! A kedvenc dietetikusom hál isten segít a háttérben, és tervezem, hogy ősszel tartok a fb oldalon egy hétvégét, mikor mindenki kérdezhet tőle, hogy segítsünk nektek is.

© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el