Gyökérkenyér (extra szénhidrát csökkentett)

2018.01.07

Dia-Wellness Zero 6 liszttel készült kenyér. A liszt 100g-jában 7g szénhidrát van!!!

A felső az rendes liszttel készült gyökérkenyér. Sajnos a diétás verziót hiába tekergettem, azt annyira nem lehetett.

Hozzávalók 1 db nagy bagetthez

⭐ 15 g sikér

⭐60g dw zero 6 (szerintem ettől kicsit olyan barna ízű (de én pl a rozskenyeret sem szeretem, mert az már túl mellékízű, lehet Nektek ez normális, de én következőre inkább a süteményliszt koncentrátummal csinálnám)

⭐50g dw 50%

⭐5g só

⭐1-2dl langyos viz

⭐negyed darab élesztő

Egy keverőtálba teszünk minden hozzávalót, csak annyit keverünk rajta, hogy összeálljon a tészta, majd kb 12 órára huzatmentes helyre tesszük.
Utána lisztezett felületen téglalap alakúra nyújtjuk, feltekerjük, mint a bejglit, és csavarunk rajta, bár ez nem fog meglátszani nagyon rajta, mert kirúgja magát. :)

Előmelegített sütőben 200°C-on 1 órát sütjük. (A sütő aljába tegyünk vizet.) Akkor jó, ha kopog az alja.

© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el