Kakaós tökös süti

2018.07.18

A cukkini mellett tökből is finom sütit lehet sütni, és egyáltalán nem lehet érezni semmi fura ízt.

HOZZÁVALÓK (egy tepsinyi sütihez)

  • 25 dkg dia wellness ch mínusz liszt
  • 30 dkg pucolt tök
  • 1 tk szódabikarbóna
  • 1 tk sütőpor
  • 20 g kakaópor
  • 2 tojás
  • 2 ek kókuszzsír
  • 25 dkg joghurt
  • 2 dl tej
  • édesítő (én megkóstoltam a tésztát, és annyit tettem bele, hogy finom legyen)
  • A töltelék túró és joghurt keveréke. El is maradhat, a süti önmagában is finom.

ELKÉSZÍTÉS

  • Összekeverjük a száraz hozzávalókat, majd hozzáadjuk a tököt, a tojást és a folyékony hozzávalókat, robotgéppel, vagy sima kézi habverővel simára keverjük.
  • Én megkóstoltam, hogy elég édes legyen, elég sok édesítőt elnyelt :)
  • Sütőpapírral kibéleltem a nagy tepsit és ráöntöttem a masszát, fakanál segítségével elegyengettem.
  • Előmelegített sütőben 180 fokon minimum 30 perc. Lehet volt 40 is.
  • Pohárral köröket vágtam ki a sütiből és joghurtos túróval minitortácskát formáztam.
  • Tipp:
  • Szerintem kiváló tortaalap (kapcsos tortaformában is süthetjük) vagy muffint is süthetünk belőle, ahogy tetszik, de így azért változik az elkészülési idő, mert nekem kb 1 cm vastag volt csak, és mégis sült 30-40 percig. Szerintem muffinként simán 1 órát számolnék vele, de tűpróbával lehet ellenőrizni, de számoljunk azzal, hogy a tök miatt mindenképp puhább állagú lesz a sütink,
© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el