Szívecskés pirítós szendvics

2018.01.07

Lepjük meg a családot egy ilyen kis aranyos reggelivel.

HOZZÁVALÓK

  • toast kenyér (én a Ceres Graham kenyerét használom)
  • tojás
  • zöldségek
  • sonka

ELKÉSZÍTÉS

Ha van szívecske alakú kiszúród, szerencsés vagy. Nekem nem volt, így késsel vágtam ki a kenyérből a formát.

Érdemes minél nagyobb lyukat vágni, hogy jól nézzen ki

  • Kétféleképp készítheted:
  • 1. A kenyeret beleteszed a serpenyőbe, pici olaj a közepébe, és mehet bele a tojás vigyázva, hogy ne folyjon ki.
  • 2. Megsütöd a tükörtojást normálisan, és késsel, vagy kiszúróval kivágod a formát.
  • Én szendvicsnek készítettem, szóval van egy sima kenyér az alján, rajta egy szelet sonka, paprika, majd erre tettem rá a tojásos részt.
© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el