Újhagymás-zabpelyhes tonhalpogácsa édesburgonyával, kuszkusszal

2018.01.08

Nagyon szeretem a halételeket, és szeretek kipróbálni kevésbé szokványosakat. Nemcsak roston és panírozott hal létezik.

HOZZÁVALÓK 2 főre

  • 2 doboz tonhalkonzerv (a legdiétásabb, ha sós lében van)
  • pár evőkanál zabpehely
  • 1 db újhagyma
  • kuszkusz
  • édesburgonya

ELKÉSZÍTÉS

  • az édesburgonyát én picit előfőztem héjában. Utána leszedtem róla, felvágtam hasábokra, olajsprayvel egy sütőpapírra néhányat permeteztem, rátettem az édesburgonyát és megszórtam sóval és olasz fűszerkeverékkel. 15 percig sütöttem 200 °C-on.
  • egy kis tálban a tonhalat, a hagymát és a zabpelyhet összekevertem, fél órára állni hagytam, hogy a zab beszívja a nedvességet.
  • közben egy adag kuszkuszt elkészítettem. Dupla mennyiségű forrásban lévő vízzel kell felengedni és állni hagyni 10 percig.
  • Ha esetleg még vizes maradna a tonhalas egyveleg, kevés kuszkuszt tehetünk hozzá. Teflonsütőben minimális olajon pár percig sütjük mindkét oldalát.
© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el