Vadas csirkemellből, teljes kiőrlésű tésztával

2018.01.08

Bizony, a vadas csirkemellből is finom, szerintem teljesen mindegy milyen húst főzünk bele, a lényeg úgyis a mártáson van. Az meg a jó sok sárgarépától lesz finom.

HOZZÁVALÓK

  • 4-5 db nagyobb sárgarépa
  • 2 db nagyobb fehérrépa
  • 2 db közepes vöröshagyma
  • 2 gerezd fokhagyma
  • 1-2 teáskanál mustár
  • 2-3 kisebb babérlevél
  • kb 10 szem egész feketebors
  • pirospaprika
  • valamilyen hús, én most csirkemellből készítettem, de pulykacombból is csináltam már és azzal is finom, ugyanis én azt vallom, a vadas a mártástól finom, nem a hús fajtájátó
  • teljes kiőrlésű tészta (én most Korona márkájúnt főztem)
  • a habaráshoz egy nagy evőkanál tejföl és egy evőkanál teljes kiőrlésű tönkölybúza liszt

ELKÉSZÍTÉS

  • Egy nagy lábosban kis kókuszzsíron megpirítjuk a kockára vágott vöröshagymát, megszórjuk kis pirospaprikával majd felengedjük vízzel
  • Beleszórunk mindent. Felvágott sárgarépát, fehérrépát, a húst, babérlevelet, feketeborsot, mustárt, sót és a karikákra vágott fokhagymát is.
  • Addig főzzük míg teljesen puha nem lesz
  • Kiszedjük a léből a húst, a babérleveleket, kihorgásszuk a feketeborsokat.
  • Botmixer segítségével pépesítjük az egészet
  • Tejfölös habarással fejezzük be, majd visszatesszük a mártásba a húst és egyet még rottyantunk rajta.
  • A tésztát sós vízben kifőzzük.
© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el