Visszatekintés...

2017.12.29

Mi is történt 2017-ben?

Ez volt életem legizgalmasabb és legtartalmasabb éve! 

  1. Januárban írtuk alá az adás-vételi szerződést az új házunkra. Ez önmagában már egy hatalmas dolog, 12 év panelben lakás után végre újra kertes ház! 
  2. Márciusban dupláztam a nagy pillanatokkal, vagy igazából csillióbilliószoros öröm volt, mert egyrészt a 30. szülinapomat ünnepeltem, és egy csudajó hőlégballonozással lepett meg a párom, illetve aznap derült ki, hogy terhes vagyok, úgyhogy már hármasban láttuk a várost a magasból. 
  3. Májusban az évfordulónkra elmentünk egy hosszú hétvégére, amit meglepetésből 1 nappal megtoldottunk, és egy lombházban töltöttünk egy éjszakát az Őrségben, másnap pedig alpaka farmot látogattunk meg. 
  4. Június végén beköltöztünk a házunkba. Rengeteg cuccunk volt, és még most sem sikerült mindent eltenni a helyére. :)
  5. Augusztusban újra aktív voltam a facebook oldalamon, majd elkezdtem együttműködni a diawellness-szel, ami nagy előrelépés volt számomra.
  6. Szeptembertől már itthon voltam táppénzen a szülésig.
  7. November végén megszületett Hunor.
  8. Hármasban töltjük a karácsonyi ünnepeket, ő a mi legnagyobb ajándékunk.
© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el