Tonhalas-babos tészta

2018.01.08

Azt olvastam valahol, hogy a bab és a hal együtt szuperjó kombó. Jobban hasznosulnak a bennük lévő tápanyagok, tehát kipróbáltam és szerintem ízben is passzolnak.

HOZZÁVALÓK 2 személyre

  • 140 g száraz tészta (teljes kiőrlésű tészta, ch csökkentett, diabetikus tésztát ajánlom, pl Dia-Wellness, Rédei)
  • 2 doboz tonhalkonzerv
  • 1 konzerv vörösbab
  • 1 közepes vöröshagyma

ELKÉSZÍTÉS

  • Ha olajos tonhalunk van, akkor az egyiknek az olaján megpirítjuk a kockára vágott hagymát. Ha nem, akkor a tonhal levét leöntjük, és a vöröshagyma alá valamilyen zsiradékot teszünk. (olaj, kókuszzsír)
  • Hozzáadjuk a tonhalakat, pár percig kevergetjük, majd mehet bele az előzőleg átmosott konzerv vörösbab.
  • Pár percig ezt is kevergetjük, hogy az ízek összeérjenek. Egy kis só mehet bele, de anélkül sem lesz ízetlen.
  • Én a végén hozzáadtam a főtt tésztát és összefőztem őket.
© 2018 Gasztoköntös- Viki konyhája. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el